سایت طرفدار

ساخت وبلاگ

طرفدرای-  به نقل از سایت رسمی فرمول یک، دنیل ریکیاردو از آمدن مکس ورشتپن 18 ساله به تیم ردبول استقبال کرده و می گوید که رقبات بین آن ها باعث ایجاد انگیزه در هر دو نفر خواهد شد.

ریکیاردو در این باره گفت:

مکس یک راننده جدی فرمول یک است و این امر برای من مفید خواهد بود. این تغییر قطعا باعث افزایش انگیزه در من خواهد بود. وقتی من راهی ردبول شدم می خواستم با سباستین فتل رقابت کنم، رقابت با فتل یعنی رقابت با بهترین راننده فرمول یک، در آن زمان این یک چالش مثبت برای من به حساب می امد. حالا مکس رقیب جدید من است و معتقدم که او راننده بزرگی است. فکر می کنم کسب موفقیت از جانب او اتفاقی خوب برای من باشد،  چرا که در رقابت با او هردو می توانیم چیزهای زیادی یاد بگیریم و این برای آینده حرفه ای ما مناسب است.

دنیل ریکیاردو در 30 دور اسپانیا در صدر قرار داشت اما در آخر پشت سر هم تیمی اش قرار گرفت. راننده استرالیایی که معتقد است استراتژی غلط ردبول به قیمت عدم قهرمانی او تمام شد اعتراف می کند که هنوز از عدم قهرمانی در اسپانیا ناراحت است.

او در این باره گفت:

احساس عجیبی دارم، قسمتی از من به خاطر موفقیت تیم خوشحال است و بخشی از وجودم از اعتماد به نفس بالا و انگیزش زیاد همه لذت می برد. اما مشخصا از نقطه نظر شخصی،  گرند پری اسپانیا بسیار بد تمام شد. البته که این یک ورزش تیمی است اما شما باید برای عناوین شخصی هم تلاش کنید. ایجاد تعادل بین تمایلات شخصی و تیمی بسیار سخت است. به هر حال از نظر شخصی فراموش کردن اسپانیا برای من مشکل خواهد بود.

تیم ردبول در رده سوم قرار دارد و با فراری که در رده دوم قرار دارد 15 امتیاز اختلاف دارد. ریکیاردو می گوید که در چند هفته گذشته تیم پیشرفت های زیادی داشته است و در گرند پری اسپانیا علاوه بر موتور در قسمت های آیرودینامیک هم به روز رسانی هایی انجام شده که برآیند آن ها می تواند به بهتر شدن تیم کمک کند.

او در خاتمه صحبت هایش گفت:

 گمان می کنم برخی چیز ها که ما در آزمایش دیدیم به بهتر شدن ما کمک می کند. تا به اینجای فصل اوضاع بهتر از پیش بینی ها بوده است. من در پنج رقبات گذشته 4 بار در مقام چهارم قرار گرفتم. دوتای اولی خوب بود اما باید برای رقابت های بعدی بهتر می شدم. فکر نمی کنم ما حداکثر امتیازات ممکن را کسب کرده باشیم اما از دیدگاه رقابتی بیش از حد انتظارات کار کردیم.

دنیل ریکیاردو با 48 امتیاز و ده امتیاز اختلاف نسبت به هم تیمی اش در رده پنجم جدول رقابت ها قرار دارد.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 192 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:36

ویدیو؛ 19 پاس گل مسوت اوزیل در فصل 2015/16
سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 207 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:36

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال مادرید و فصل آینده بایرن مونیخ، در مصاحبه ای اختصاصی با Financial Times در مورد ستاره پرتغالی دنیای فوتبال، یعنی کریستیانو رونالدو صحبت کرده است.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 169 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:36

به گزارش خبرنگار طرفداری؛ در حالی که لیست مازاد تیم تراکتورسازی به صورت غیر رسمی منتشر شده است، سه بازیکن دیگر نیز که نام شان در این لیست وجود ندارد خواهان جدایی از جمع سرخ پوشان تبریزی هستند.

خالد شفیعی، شجاع خلیل زاده و بختیار رحمانی سه بازیکنی هستند که علی رغم مخالفت قلعه نویی و اعلام نیاز وی به آنها، خواستار جدایی از تیم تراکتورسازی و حضور در تیمی دیگر در لیگ شانزدهم هستند.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 188 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:36

طـرفداری- سوارز با به ثمر رساندن 40 گل در رقابت های لالیگا، دومین فصل حضور خود در بارسلونا را با دومین عنوان قهرمانی و اولین عنوان پیچیچی (آقای گل لالیگا) به پایان رساند. وی در مصاحبه با BeIN Sports گفت:

قبل از جام جهانی 2014، از من سؤال شد که آیا احتمال انتقال به بارسلونا وجود دارد؟ با توجه به سبک بازی من و خصوصیاتی که دارم، گفتم که غیرممکن است. رسیدن به بارسلونا رؤیایی بود که داشتم. احتمال انتقال به رئال مادرید هم وجود داشت، اما پس از آن بارسلونا وارد عمل شد و آنها تیمی بودند که بعد از گاز گرفتن کیه لینی، از من حمایت کردند.

بسیاری معتقد اند که رابطه MSN کلاً یک نمایش است، اما این رابطه دوستانه خالص است چون در این دوستی هیچگونه حسادت و مشکلی وجود ندارد. ما به خوبی در داخل و خارج زمین با هم کنار می آییم. ما خیلی صحبت می کنیم و توصیه هایی برای همدیگر داریم، حتی با وجود اینکه در این سطح قبول توصیه از دیگران سخت است.

بازی برای بارسلونا چیزی است که همیشه می خواستم. من در کنار بهترین بازیکنان دنیا هستم و قهرمان چمپیونزلیگ شده ام. می توانم روزی به فرزندان و نوه های خود بگویم که در کنار بهترین بازیکن تاریخ، یعنی لیونل مسی بازی کرده ام. این برای من چیز منحصر به فردی است.

وی در مورد صحنه گاز گرفتن کیه لینی هم گفت:

آنچه بیشتر من را اذیت می کند، نحوه برخورد ها بود. من به مدت 9 یا 10 بازی برای اروگوئه محروم شده بودم، و به مدت 4 ماه نمی توانستم در زمین حضور داشته باشم... سخت بود، بعداً فکر کردم که خوشبخت هستم و این مسائل را پشت سر گذاشتم. فکر نمی کنم کسی موفق به انجام این کار می شد.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 190 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:36

ویدیو؛ برترین لحظات یوونتوس در سری آ در فصل 2015/16
سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 218 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:36

جام جهانی کشتی فرنگی - پیروزی بیابانگرد مقابل مانتسیکوو در وزن 71 کیلوگرم (ایران - روسیه)
سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 195 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:22

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا می گوید که هنگام اعلام لیست بازیکنان دعوت شده به یورو 2016، ثابت کرده که جایی برای احساسات وجود ندارد.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 196 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:22

تقدیر هواداران عربِ آ اس رم از توتی (عکس)
سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 195 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:22

طرفداری- فهرست بهترین‌های فوتسال جهان در سال 2015 اعلام شد که هیچ یک از ایرانی‌ها نتوانستند جایزه‌ای را از آن خود کنند.

به نقل از فارس، بهترین‌های سال 2015 فوتسال جهان به شرح زیر است:

* بهترین بازیکن

ریکادینیو( پرتغال)

در این بخش پیش از این اصغر حسن زاده و کشاورز کاندیدا بودند.

* بهترین دروازه‌بان

هیگوئیتا( برزیل)

در این بخش مهدی مصطفایی گلر باشگاه تاسیسات کاندیدا بود.

* بهترین مربی ملی جهان

خوزه لوپز( اسپانیا)

در این بخش ناظم الشریعه سرمربی تیم‌ملی فوتسال کشورمان کاندیدا بود.

* بهترین تیم فوتسال جهان

اسپانیا

تیم‌ملی کشورمان در این بخش جزو کاندایدها بود. انتخاب اسپانیا به عنوان بهترین جهان درحالی است که امروز در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2016 کلمبیا ایران با اسپانیا همگروه شد.

* بهترین مربی باشگاهی جهان

خسوس ولاسکو ( اسپانیا)

امیر شمسایی سرمربی تاسیسات دریایی جزو بهترین‌ها بود.

* بهترین تیم باشگاهی

اینتر مویستار (اسپانیا)

تیم تاسیسات دریایی جزو کاندیداها بود.

*بهترین بازیکن جوان دنیا

آدولفو فرناندس (اسپانیا)

*بهترین بازیکن زن جهان

آماندینیا (برزیل)

فرشته کریمی نامزد کسب این جایزه شده بود.

*بهترین دروازه‌بان جهان

بلن دئونا مارزو (اسپانیا)

فرزانه توسلی دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان در این بخش نامزد شده بود.

*بهترین داور جهان

الساندرو مالفر (ایتالیا)

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 198 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:16

طرفداری- به نقل از سایت گرند پری، ویلیامز دو فصل متوالی در مقام سوم (سال قبل پشت مرسدس و فراری و دو سال قببل پشت مرسدس و ردبول) رقابت ها را به پایان رسانده است.

اما امسال هر دو تیم ردبول و فراری جلوتر از تیم ویلیامز قرار دارند، بر همین اساس فتل به روزنامه میوس اسپوررت گفت:

چیزی که باعث تعجب من می شود، عقب ماندن ویلیامز در این فصل است. شاید این بزرگترین سورپرایز فصل باشد.

فیلیپه ماسا راننده برزیلی اما کمتر از این عقب ماندن متعجب شده است، او در این باره می گوید:

ما نباید فراموش کنیم که تیم های رقیب (اشاره به تیم های پیشتاز فرمول یک) پتانسیل مالی بیشتری دارند. ما همیشه در حال به روزرسانی و ارتقاء خودرو هستیم، اما همیشه آن ها( رقبای ویلیامز) ماشین بهتری در اختیار دارند و حالا هم موتور خودوری آن ها تقویت شده است و این تفاوت ایجاد خواهد کرد. ما می دانیم که رقابت و همراهی با تیم هایی قوی نظیر مرسدس، فراری و ردبول کار آسانی نیست. هرچند رقابت با مک لارن هم کار سختی است اما ما تا آخر می جنگیم.

ماسا راننده تیم ویلیامز تایید می کند که آن ها روی یک برنامه گسترده برای آینده در حال فعالیت هستند.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 229 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:16

طرفداری- از سوی کادر فنی تیم‌ملی فوتسال اردوی بعدی آماده‌سازی این تیم در کرج پیش بینی شده و 20بازیکن برای حضور در این اردو انتخاب شده‌اند که اسامی آنها به شرح ذیل است:

سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، جواد اسفندیاری، مرتضی فراهانی، محمد کشاورز، حمید احمدی، افشین کاظمی، علیرضا وفایی، سعید افشار، مهران عالیقدر، ابوالقاسم عروجی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علی اصغر حسن‌زاده، مهدی جاوید، حسین طیبی، احمد اسماعیل‌پور، میثم برمشوری، طاها مرتضوی، حمیدرضا ره‌انجام و محمد طاهری

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، گفتنی است 20بازیکن بازیکنان اعلام شده می‌بایست روز دوشنبه 3/3/95 در ساعت12 ظهر خود را به کادر فنی تیم‌ملی فوتسال در هتل پردیس دانشکده کشاورزی کرج معرفی نمایند.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 205 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:16

طرفداری - طبق گزارش اسکای، آنتونیو کونته سرمربی جدید چلسی به دنبال کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی است و تصمیم دارد که علیرغم تمدید شدن قرارداد جان تری، این مدافع تنومند را به تیم فصل آینده خود اضافه نماید.

کولیبالی 24 ساله از باشگاه خنک بلژیک در سال 2014 به ناپولی و سری آ نقل مکان کرد. او 33 بازی در فصل 2015/16 برای ناپولی در سری آ انجام داد و به همراه تیمش به عنوان دومین تیم برتر سری آ از نظر خط دفاعی (از نگاه سایت هو اسکورد) دست یافت و حالا مورد نظر کونته قرار دارد.

باتوجه به دور شدن چلسی از مسیر قهرمانی لیگ جزیره که 12 ماه قبل به آن دست یافته بود، آبی های لندن قطعا نیاز به تقویت خط دفاعی خود خواهند داشت که در فصل سپری شده، با ترک عادت خود، 53 گل را در لیگ جزیره دریافت کردند. همچنین افزایش سن تری و کیهیل و غیرقابل اعتماد شدن آن ها با توجه به اشتباهاتی که در فصل سپری شده مرتکب شده اند، کونته و باشگاه چلسی را وادار به تقویت خط دفاع تیم کرده که در این راستا، کولیبالی یکی از گزینه ها است.

کولیبالی همچنین باتوجه به خروج هوملس از دورتموند، به عنوان جایگزینی برای این مدافع آلمانی از سوی زرد و مشکی پوشان وستفالن ارزیابی می شود.     

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 205 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:10

طرفداری- قهرمانی استقلال خوزستان در فصل 94-95 لیگ برتر کم حاشیه نبوده است، از تشبیه شاگردان ویسی با مردان رانیری گرفته تا عب گواردیولا خوانده شدن ویسی در برنامه پرطرفدار تلویزیونی.

در یک آگهی جالب که روی اپلیکیشن فروش محصولات در گوشی های هوشمند به چشم می خورد، عینکی که روی چشم یکی از حاضرین در ورزشگاه غدیر اهواز در دیدار پایانی لیگ پانزدهم بوده، با 12.5 برابر افزایش قیمت به مبلغ یک میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. 

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 203 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:10

طرفداری- پل اسکولز هافبک اسطوره ای منچستریونایتد به حرف های لوئیس فن خال درباره ناکامی منچستریونایتد در جام حذفی انگلستان طی فصول گذشته، واکنش نشان داد. به نظر می رسد اسکولز  در آستانه دیدار تیمش برابر کریستال پالاس در فینال جام حذفی انگلستان، نگاه دیگری به شرایط این تیم دارد. منچستریونایتد به دنبال این است تا با پیروزی برابر کریستال پالاس و فتح جام حذفی، به دوران بلند مدت ناکامی اش در این رقابت ها که از سال ۲۰۰۴ کلید خورده است، خاتمه دهد.

به گزارش وب سایت گل، یونایتد پس از آرسنال، دومین تیم پر افتخار در جام حذفی انگلستان محسوب می شود اما ۱۴ سال است که دست این تیم از رسیدن به جام مورد نظر کوتاه مانده و در این فاصله آن ها فقط دو بار به دیدار پایانی جام حذفی راه یافته اند.

حال پل اسکولز که در طول فصل همواره یکی از منتقدان سر سخت فن خال محسوب شده است، می گوید که دلیل عدم کامیابی یونایتد در جام حذفی در سالیان اخیر این بوده است که این تیم، اهداف بزرگ تری را پیش روی خود می دیده است. اسکولز که خود سه بار با منچستریونایتد موفق به کسب این جام شده است، در این باره به منچستر اونینگ نیوز گفت:

این فقدان نا امید کننده بوده است چرا که ما به دنبال این بودیم که در روزی بزرگ، در فینال جام حذفی حاضر باشیم. این ناکامی بلند مدتی به شمار می رود اما 

گمان می کنم به این دلیل است که این حام جز اولویت های ما محسوب نمی شد. می دانیم که این رقابت، میدانی بزرگ و مهم است ولی آیا در برابر لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر، اولویت به شمار می رود؟ ما معمولا هنگامی به این رقابت ها بها می دادیم که از آن دو عرصه کنار می رفتیم و می توانید درک کنید که بسیاری از دفعاتی که ما از جام حذفی کنار رفتیم به این دلیل بوده است که ما به بازیکنان مان برای بازی های بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر استراحت می دادیم.

در فصل جاری منچستریونایتد ابتدا از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و سپس از لیگ اروپا کنار رفت و نهایتا با به پایان رساندن فصل در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر انگلستان، از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده باز ماند. 

حال فن خال به دنبال این است تا با کسب جام حذفی انگلستان، تا اندازه ای عملکرد ضعیفش را قابل هضم تر کند و البته که باید دید آیا او تا سر رسیدن قرارداد سه ساله اش در اولترافورد به کارش ادامه خواهد داد یا خیر. با این حال اسکولز می گوید که کریستال پالاس قادر است در روز خوبش هر تیمی را به دردسر بیاندازد و شاگردان فن خال نباید از موفقیت خود مطمئن باشند.

به نظرم مردم خیال می کنند که منچستریونایتد برنده این عنوان خواهد شد اما مسابقه دشواری در راه است. کریستال پالاس تیمی تشکل یافته است و گمان می کنم که قادرند هر تیمی را به دردسر بیاندازند و بنابراین انتظار بازی سختی را دارم.

 

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 206 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:10

می‌ دونید به جز "توی دروازه" و "گل برای" بچه‌ها چیز دیگه‌ای برای گل ندارند. این باعث میشه صنایع‌ ادبی‌ که ما داریم رو استفاده نکنیم.

اگه بخواییم به عنوان یک مسابقه زنده فکر کنیم که انگار همین الان این اتفاق افتاد من نیم امتیاز میدم.

- نمیشه نیم امتیاز داد

پس اصلا صفر امتیاز.
اینها گوشه‌‌ای از انتقادات تند داوران مسابقه "آقای گزارشگر" بود که همه ما آنها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف دیدیم . مونولوگ‌ها از برج عاج صادر می‌‌شد و شانه‌های پسرکانی که به مسابقه آمده بودند می‌‌لرزید. قرار شده بود مسابقه طراحی کنند که نیرو جدید را بشناسیم. مثل همه برنامه‌های استعداد یابی‌ اروپایی، آسیایی و آمریکایی‌. از "آقای گزارشگر"، گزارشگر شاخصی بیرون نیامد. 

حالا مجموعه طرفداری که همیشه خواسته از کنار به فوتبال دوستان نگاه کند نه از بالا، می‌‌خواهد برای فوتبال دوستان مونولوگ فراهم کند. نوک پیکان قاضیان برنامه آقای گزارشگر به سمت جوانانی بود که فکر می‌‌کردند استعداد دارند. مجموعه طرفداری اما می‌‌خواهد آن خودکار قاضی برنامه آقای گزارشگر را ۱۸۰ درجه تغییر دهد. گزارشگران ورزشی و مخصوصاً فوتبالی صدا سیما، رسما و قانونا از پول بیت المال حقوق می‌‌گیرند. پس دیگر نمی‌‌شود مردم را مجبور به بستن صدای تلویزیون کرد. 

ایده طرفداری بسیار ساده است. بعد از هر کدام از بازی‌های مهم خارجی‌ یا داخلی‌ از همان جوانان می‌‌خواهیم گزارشگران را نقد کنند. در نظرسنجی شرکت کنند و به ما بگویند که "آقای گزارشگر" چه نمره‌ای می‌‌گیرد. از نظر اطلاعات فوتبال، از نظر دادن هیجان، از نظر استفاده از "صنایع ادبی‌" زبان فارسی. 

بعد از مدتی ما به یک داده مناسب می‌‌رسیم. مشخص می‌‌شود کدام گزارشگر محبوب تر بوده و فوتبال دوستان وی را به دیگر گزارشگران ترجیح می‌‌دهند و کدام گزارشگر نتوانسته است مردم را راضی کند. نیت کار رسیدن به آماری از نظر مردم در مورد خوب، متوسط یا بد بودن گزارشگرانی است که در یک سازمان دولتی مشغول به کار هستند و طبیعتا باید نقد شوند. در اخر با نمودار مشخص می شود کدام گزارشگر در کدام بعد از گزارشگری موفق یوده و کدامیک از مردم رای قبولی نگرفته است.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 177 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:09

طرفداری- پیرلی برای گرند پری مجارستان که در بوداپست برگزار می شود، تایر های مدیوم، سافت و سوپر سافت را انتخاب کرده است.

به گزارش ESPN، تامین کننده تایر های فرمول یک، طبق روال امسال ترکیبی متشکل از سه نوع تایر را انتخاب کرده است. دو ست برای رقابت اصلی و یک ست برای ده راننده ای که به دور سوم تعیین خط(Q3) خواهد رسید خواهد بود.

در این مورد، تایر های سوپر سافت برای ده راننده ای که به Q3 خواهند رسید به کار گرفته خواهند شد و تایر های مدیوم و سافت برای رقابت اصلی خواهند بود. قانون سه نوع تایر که پیرلی امسال به کار گرفته تا به اینجا و در پنج گرند پری گذشته برای شکل دادن به استراتژی تیم ها موفق بوده است. 

ترکیب مدیوم- سافت- سوپر سافت امسال مورد علاقه پیرلی بوده و در چهار رقابت اول فصل از آن استفاده شد. همچنین این ترکیب در مسابقه آذربایجان نیز که پیش از گرندپری مجارستان خواهد بود به همین شکل است. گرندپری مجارستان در تاریخ 24  جولای آخرین رقابت پیش از استراحت 4 هفته ای تابستان خواهد بود.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 183 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:09

طرفداری - کمپانی آدیداس از کفش های جدید فوق ستاره آماده و آرژانتینی باشگاه بارسلونا برای فینال کوپا دل ری و مسابقات کوپا آمریکا 2016 رونمایی کرد.

سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 179 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:09

ویدیو؛ جام جهانی کشتی- شکست علیاری برابر ایلماز در وزن 98 کیلوگرم (ایران -ترکیه)
سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 189 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:07

جام جهانی کشتی- پیروزی نوری مقابل ایلدیم در وزن 85 کیلوگرم (ایران -ترکیه)
سایت طرفدار...
ما را در سایت سایت طرفدار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار tarafdar بازدید : 186 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:07